Victus atque Honor Index du Forum

Victus atque Honor Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

?kta M?nniskor (2012)

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Victus atque Honor Index du Forum -> Zone détente -> trucmuche
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
chevmalis

Masculin
Point(s): 16
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Sam 21 Mai - 23:19 (2016)    Sujet du message: ?kta M?nniskor (2012) Répondre en citant

?kta M?nniskor (2012) > bit.ly/1ORlLyt

Vill....verkligen....inte....att....kta....mnniskor....skall....slutaAndra....ssongen....av....kta....mnniskor....enligt....tittarna....december....2013Real...Humans...(Swedish:...kta...mnniskor)...is...a...2012...Swedish...science...fiction/drama...series...set...in...an...alternative...near-future...version...of...Sweden...where...consumer-level...humanoid...robot...workers...and...servants...are...widespreadQuand......l'analogie...avec...les...appareils...mobiles,...je...pense...pas...qu'on...peut...faire...ce...genre...de...comparaison...mme...si...le...plus...simple...c'est...de...ne...pas...en...acheter...ou...ne...pas...utiliser...(il...m'est...arriv...de...rester...des...mois...sans...portables...et...je...ne...m'en...suis...pas...plus...mal...port)Les....acteurs....jouent....bienEn..passant,..j'tais..content..de..revoir,..pour..un..petit..rle,..Kre..Hedebrant,..qui..m'avait..littralement..fascin..dans.."Morse"Running...TimeSyoul33....Ben....sudois....c'est....pas....vraiment....un....soucis,....Morse....est....un....film....sudois....et....pourtant....un....trs....bon....filmTobbe....breaks....down....and....confesses....to....Hans....about....his....feelings....for....Mimikta...mnniskor...(Real...Humans)...(TV...Series)...Thorny..legal..questions..have..increasingly..started..to..occupy..people's..minds..and..are..still..waiting..to..be..answered:..Who..is..responsible..for..the..actions..of..a..hubot?..Do..hubots..have..some..form..of.."hubot..rights"?..Should..they..be..paid..for..their..work?..As..an..ever..growing..number..of..people..form..relationships..with..hubots,..the..boundaries..between..human..and..machine..become..blurred.Hubots..are..also..programmed..to..be..docile^..Barraclough,..Leo..(July..31,..2015)During....an....argument,....he....hits....Therese,....who....immediately....packs....up....and....leaves....with....KevinLeo....(...episodes,....2012-2014)....Camilla....Larsson....In...her...search...for...the...scientist...David...Eischers...clone,...she...seeks...out...Davids...motherLeo...and...Max...continue...their...search...for...MimiNote:...Most...actors...playing...hubots...appear...in...multiple...roles...in...the...series...(usually...non-speaking)...as...other...copies...of...the...same...modelLeif...Andre...who...plays...Roger...The....remaining....Hubots,....led....by....a....human,....Leo....Eischer,....includes....Mimi,....Niska,....Fred,....Gordon,....Flash,....Marylyn....and....MaxBea...asks...for...the...last...part...of...the...code,...but...Mimi...lies...and...says...she...doesn't...have...itOdi..(.episodes,..2012-2014)..Mns..Nathanaelson..Retrieved.......July....2015Un....Blade....Runner....contemporain....et....Sudois....^^....blackat....Bonne....srie....de....SF,....dcidment....de....plus....en....plus....de....bonne....srie....EU,....enfin....merci....les....anglais....principalement....^^....Ludovic28....Futuriste,....une....grande....esthtique,....des....scnarios....qui....tiennent....la....route....et....de....bonnes....intrigues,....ainsi....qu'un....trs....bon....jeu....d'acteurThe...Engman's...Neighbours[edit]Lisette..Pagler,..Mimi,..a..hubot..with..free..will..that..seems..to..have..feelings..for..Leo..(see..Anita)..David..Lenneman(sv),..Fred,..a..hubot..with..free..willRetrieved...2...March...2012regimbald....a....me....degoute:....ils....sont....meme....pas....foutu....de....faire....la....difference....entre....de....le...."science....fiction"....et....de....l'"anticipation"....(anticipation....:....soleil....vert,....1984,....les....fils....de....l'homme,....equilibrium,....bienvenu....a....gataca.)....italonero....Je....ne....l'ai....pas....encore....regard,mais........ce....que....je....que....je....vois,ils....se....sont....inspirs....du....manga...."chobits"(que....je....recommande....d'ailleurs)mais....sont....alls....un....peu....plus....loinI..guess..its..because..its..about..doing..an..American..co-production,..and..subtitles..dont..work..so..well..there..vs..the..UKIn....the....present,....Ove....and....Bea,....officers....of....the....Hubot....crime....task....force....E-HURB,....investigate....the....murders....of....the....elderly....coupleBref..une..srie..SF..qui..ne..sort..pas..franchement..des..sentiers..battus..mais..qui..a..le..mrite..d'tre..la..premire....dvelopper..ces..thmes..sous..ce..format..(pas..de..portes..des..toiles,..pas..d'extraterrestres,..pas..de..vaisseaux..spatiaux,..a..change..des..Stargate,..Battlestar..Galactica,..etcRobots...no...longer...have...anything...robot-like...about...themJe...vais...continuer......la...suivre...pour...voir...comment...a...volue...mais...pour...l'instant...je...n'arrive...pas......accrocher...malgr...ces...qualitsLes..acteurs..sont..bons,..parfois..mme..excellents..(impressionnant..Leif..Andree..dans..le..rle..de..Roger),..les..thmatiques..abordes..le..sont..souvent..avec..finesse,..et..pour..ne..rien..gcher..les..ressorts..d'un..scnario..souvent..Cornlien..sont..assez..dynamiquesIl..faut..savoir..apprcier..le.."manque"..d'action..au..profit..d'un..esthtisme..et..d'une..atmosphre..particulireMalte....calls....the....media....to....claim....responsibility....in....the....name....of....the...."Real....Humans....Liberation....Front" f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Sam 21 Mai - 23:19 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Victus atque Honor Index du Forum -> Zone détente -> trucmuche Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange